torsdag

Har precis ätit rostmackor med gurka , Jag fick göra dt nu när Ida har ätit upp sin gröt. Hon e lika söt varje gång hon äter , hon äter med hela huvudet :) haha. så mamma får massa att torka upp sen för hon ska tvunget hålla i skeden själv.
Men nu när hon ätit gröt och blev mätt deckade hon i sin vagn lilla älsklingen <3

Usch mättmättmätt , Ska snart klä på mej och köra ut till stallet fixas och donas ska de !
Sen ska vi hem igen vid 2 när david kommer hem från jobbet och äta mat sen blir det vidare till josse och jasmine ikväll .. vi ju se hur dom har möblerat om :)

Jag är så jävla taggad på att SOLA massa och gå ner lite mer ivikt .. bara runt magen egentligen jag inte är nöjd, men det kommer väl gå bort med tiden.
det kanske kommer en bebis till snart , hahahahahahahahahah vem vet?!!!!
David vill ju ha ett helt fotbollslag , men palla det.
jag vill ha ett tillo ;) kanske ett sladd barn sen om många år . men det är sånt man får se.

ÅÅÅÅÅ vill bara kom ur de.men det kommer ta lång tid :/ måste dras med dt nu . det är bara att lära sig leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0