VAKNA


Sitter här nu ensamen ,Försöker väcka david så han kan gå ner och ta den sista tvätten. :) men det
är tyvärr inte så lätt , HAN SNARKAR nu igen !
haha :)
Lilla ida sover i sin vagn slocknade en liten stund innan Andrea och Bella åkte hem.
Dom har varit här i hela eftermiddagen , och myst med mej och Ida helt underbara är dom , Andrea är en fin vän som man inte vill släppa taget om när man lärt känna henne mer <3 Jag trivs med dig vännen !
Tack för en underbar eftermiddag , Vi har både lagat mat elr ja haha .. Andrea lagade maten och jag var sällskap spagetti och köttfärsås , sen har vi tvättat hela kväälenn och Andrea har varit GULDvärd och passat ida varje gång jag har sprungit i tvättstugan .. För Mannen som skulle hjälpa till med tvätten tog en sömntablett och har sovit ända sen kvart över tre , sover än och ska upp i morgon bitt?  han kommmer vara vaken hela natten?!!!
menmen... det är hans problem hahahahahhahahahahha <3 Älskar dej hjärtat det vet du..
Nää Andrea du är en fin ny vän <3 Hahhaa vi pratar ju alltid så mkt att du glömmer dricka upp ditt kaffe , Mohahahaha.

Nää DAVID nu får du vakna , vågar inte gå ner där igen :( Blääää äckligt att gå där i mörkret.
Nu ska jag göra en flaska till Ida för natten och se lite mer på Tv , sen blir det bingen.


RING CARRO <3 MISS YOU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0