vilken ...

dag!


Idag har jag haft en helt okej dag , Inga sura miner ! ;)
I förmiddes kom Randi och Fia och lämnade lille Bosse som ska bo hos oss nu i 10dagar när dom är i Kina :D
Drack lite kaffe , sen åkte jag och Ida till mamma och latade oss isoffan ! ...
Efter ett tag ringde Carro <3 och vi bestämde efter lite prat att jag skulle köra henne till CityCross ..
Barnfritt :)
Ida stannade hos mormor ,och Denis tod deras ! Skönt faktiskt att bara vara vi två.
Vi åt mcdonalds , Rebecca var snäll och fixa lite extra gott ;) hihi för mätt blev jag ! haha .
När vi hade handlat klart överallt så skulle vi köra från Coop där vi var och handlade det sista ,
sa jag till carro - Ah , hör du sirenerna ?!!!
Hon bara - Ja , skrattade lite och så fråga jag henne ,
- Vad är det brandbil, ambulans elr polisbil ? (kan fan inte höra skillnad)
vilket hon inte heller kunde.

Vi satte oss i bilen och tänkte inte mer på det ...
På motorvägen lite innan uppfarten till skånesfagerhult är det STOPP!
haha och då fattade vi , vi bara Åhh NÄÄÄÄ fan också typ ...
Hade vi skitit i Coop hade vi sluppit stå fast här nu , det var sirenerna som vi hade hört som var på väg dit ju.
Då var den en lastbil som lagt sig över hela vägen , Där satt vi bakom en lastbil i ca en och en halv timme,
Hade så jävla trevligt , pratade och skrattade .. Jag har inte skrattat så mkt på ett tag så det var skönt.
Vi tog Riesen och Cola som Carro hade i sin kassar och Gottade oss , sen pratade vi minnen som bara den ..
haha , det var faktiskt inte jobbigt att sitta där och vänta vi hade så mkt att prata om :)


Japps , dagen har gått snabbt :) Nu ligger älskling och väntar på mej .
Ida sover <3 Lilla gumman har nog haft lite magknip idag :( men det är bra nu!


Imorgon ska jag försöka ge mej ut och kanske rida lite ?
får se om det går , annars myser jag med hästarna ;)
Efter det får vi se vad dagen bjuder på ?!!!

Godnatt.



Kommentarer
Postat av: Carro

haha, Ja man kan ju lätt säga att vi hade roligt trots att vi satt där i nästan 2 timmar :D

2010-02-23 @ 08:16:07
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0