fredag


jag hinner knappt skriva ju :/ , haha vi gör så mkt nu om dagarna ute i det här vädret ! :)
Idag har vi varit hos Andrea och Bella och hälsat på ;D , alltid lika mysigt!
Sen nu u eftermiddag blev det kalas hos mosterRosa , och jag blev klippt och frägat håret
Pärlblond är jättenöjd :D:D:D:D:D:D
Borstade också mina små hästar och mös , ska dit i veckan om det nu kan bli lite svalare så
det går att rida , synd att rida när det är så här varmt , alla flugor och sånt är på dom hela tiden :/
Jag och Ida har typ precis kommit hem och packat upp allt , Hon sitter på golvet och pratar och
yrar runder överallt :D , härliga unge !!
David är med Kenneht och fiskar ÅL :/ tråkigt tråkigt.

Imorrn ska jag david och ida jäsa vid havet hela dagen <3<3<3
Igår åkte jag och Ewalinn och köpte vår efterlängtade PLATT TV :D det blev en 32tum
den är alldeles utmärkt perfekt , det gjorde att det blev skit FINT i vardagsrummet man trivs mkt mer :D
Tvbordet fick tobbe och vi ställde den nya tven på den svarta hyllan :D

Näää nu ska jag lägga lilla lilllllllan och sen mig själv !!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0