Ultraljudet.



Allt var bara fint med den lill* :) , Både jag och david blev alldeles fyllda med glädje när vi
fick se den lill* i magen , den sprallade vilt med händer och fötter :)
Vi gjorde ju en Kupp test för jag har varit väldigt nervös att det skulle vara något fel på bebisen ,.
i och med dom två första missfallen fast vi fått Ida som är frisk som en nötkärna så sitter ändå kvar långt där inne ... Så jag tjatade till mej ett extra Ultraljud med Kupptest i vecka 13! och det fick jag!
:) och allt var bra , dom tittar ju nack skinnet m.m för att kunna utesluta att det är något fel på bebisen!
sååååå SKÖÖÖÖÖNT attt allt är bra med den , vi frågade inte ens om könet det var säkert för tidigt än att se men vi var så glada för att h*n var frisk att vi inte ens hade en tanke på det :)
det får vi isåfall göra vecka 18 !!
På torsdag ska vi till BM för inskrivning :D
Sen hela eftermiddagen var jag och Ida hos Andrea i huset och pysslade och snackade en massa <3

Nu ska jag försöka lägga ida , som är väldigt övertrött och klistrig av värmen! :)
sen ska jag mysa med älsklingen <3


Kommentarer
Postat av: sanna

vad skönt att allt var bra :D ska ni fuska o ta reda på könet? ;)

2010-07-13 @ 22:08:08
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0