Underbaradag.



Idag har vi gjort mycket ! , jag och david hade morgonen för oss själva
vi mööööööös och efter ett tag så körde vi och STOR handla massa mat och sånt! , lilla Idafisen hade sovit hos sin mormor och morfar , eftersom jag och david var ute igår och gick på Kina restaurang i Ä-holm och gick på gågatorna och mös , shhit silken flott Kinarest. :) , helt otroligt har för det första aldrig ätit godare mat , skit mysig rest. , bra service det kändes som om man var med i en film då man bara sett sånt i
film innan helt sjukt jag och david gick därifrån helt nöjda och bestämda om att vi skulle dit igen!
, vi skulle också egentligen gått på bio men där var ingen vi vill se :/ så vi körde hem och gick
ner till Kina här hemma och davve drack en öl och jag läsk sen gick vi hem och möööööös :)
helt underbar kväll alltså , och innan vi åkte till Ä-holm var vi på Familja och shoppade , köpte skor och lite saker till semstern m.m :) skit nice.
lite synd var det att inte Andrea och Nicolas kunde komma med , men vi fick en FIN kväll tillsammans :F
och David köpte blommor till mej vilket inte händer så ofta så jag blev rööööörd ;)
Jag älskar honom!
man behöver få vara själva också och bara njuta av varandra , annars blir det att man njuter av att vara förälder vilket är det finaste man kan vara , men man behöver få umgås själv och få vara bara vi två <3<3<3

Imorse när vi hade handlat klart körde vi ock hämtade IDA , så gllllllaaaaaaaaaaaaad hon blev hon skrattade och sträckte ut armarna efter både mej och david direkt och var glaaaaaaad som bara den :D
härliga unge , som man saknat henne .
Sen körde vi till Daniel&Louise i Eslöv på Lovakalas :) trevligt den lilla stunden vi hann vara där..
får träffas mer en annan dag funderar på att köra dit i veckan och mysa med lova och elsa:)
Efter kalaset svängde vi inom mormor och hästarna , drack kaffe och snackade skit david och mormor babbalde på så jag gick ut till hästanrna som stod i skuggan och vilade :) , så varma ut så jag tänkte jag skulle vara snäll och bada dom i slangen men halv vägs nere till öppningen med Tai i famnen slängde han sig och galopperade tillbaka in i skuggan , så det fick vara han ville inte alls !
Så när jag myst klart med hästarna och tittat till dom , tjocka var dom :) , så gick jag och Ida
upp till Mosterrosa där vi lånade hennes POOOOL och badade en stund , IDA NJUTER VERKLIGEN AV VATTNET HON BLIR ALLDELES GALEN OCH SLÄNGER SEJ OCH HOPPAR UPP OCH NER OCH BARA GARVAR HELA TIDEN :)
När vi kom hem städade jag för fullt fick ett ryck david och ida satt ute på balkongen och mös.
efter någon timme gick vi ner på gräsmattan och borstade av allt underhull på stackars bella som har så mycket underhull , SOOOM HON NJÖÖÖÖT ! haha .
Nu sitter älskling och tittar på film Ida somnade i vagnen på hem efter bäcköringsfisket som jag och david gick ner och testade , jag fångade en :) , hon sover än och kommer söööva hela natten.
Jag ska strax slääänga mej i soffan brevid min gubbe.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0