Vecka 13



Idag då , På tisdag nästa vecka ska vi ÄNTLIGEN få se Bebis och om
allt är okej m.m :) LÄNGTAR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3
Jag kan känna Bebis nu, hur den sprallar till ibland  :) , härlig känsla !
Lilla Ida ska bli storasyster , om nu allt är bra med Bebis , Idag är
sista dagen jag ska äta folsyra tabletten iaf , riktigt skööönt är det att få slippa det sen ..
dom jävlarna fastnar ju i halsen :/ men jag är glad att jag ätit dom iaf i och med allt tabletten gör för bebisen i början när den utvecklas !!!

:D Bara två dagar kvar för Älskling att jobba sen är han hemma 4veckor :D
YEAAAYYYY !
Nu är det inte heller så långt kvar innan jag ska börja jobba , hehe längtar som bara den !
fick hem skjortan igår :) ska bli skönt att få komma ut och jobba ett tag innan nästa bebis kommer :)

JAG FÅR ABSTINENS , Jag måste snart få rida har inte gjort det än då
det har varit för varmt när jag har varit där , och hästarna står inne i skogen där skuggan är.
Igår var en dag då man skulle kunna ridit vädermässigt , men då klart ghjorde jag inte de :/
jävla PISS ! , vi får se idag .. får se vad älskling säger när han kommer hem , kanske kan sticka ner och rida lite
saknar att ha hästarna hemma samtidigt som det är skönt att ha lite semester , vill bara rida och mysa :S
Jaja dom kommer ju hem igen sen såå jag får ju hem dom sen :D



frukosten kallar "

Kommentarer
Postat av: sanna

men GRATTIS =D Vad roligt! hihi =) när är det beräknat? =D

2010-07-08 @ 16:24:34
URL: http://zebrafejs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0