Ida :)



HON kryper inte , nää hon ASAR sig fram dit hon vill och det går fort fram
kan jag tala om , man behöver bara vända sig om en sekund för att göra nått , när man
sen tittar henne igen är hon redan långt ifrån och hittar på något , hon tar
sig även över trösklarna nu in till varje rum så man får gå efter henne :) , Hon rör på sig hela tiden :D
Och när hon inte får som hon vill kastar hon sig bakåt och blir fly tossig :D , min lilla prinssesa :D
Och hon vet gott och väl att jag är den som man kallar mamma , för när hon blir ledsen eller vill upp osv. gnäller hon tydligt och tittar på mej och säger : Mama Mamama :) !!!! haha.

Vecka 11 idag :D Tiden går snabbt.

Idag blir det handla blutsaft TACK ! , jag orkar inget längre. mitt järnvärde är nog nere på det lägsta!
sen ska vi handla mat och älsklkling ska ner och hälsa på Daniel. så jag och Ida ska vara hos mamma ieftermiddag vi ska sola :D :D :D

ha de bra hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0