Måste bara..



berätta :D Igår åkte jag Ewalinn Mamma och lillaIda till skummeslövs havet :D
, vi solade och ida njöt av vattnet och sin leksaker .
Hon gillade dock inte att få sand under tårna , haha stackaren lyfte på foten och tittade på den bekymrat och
började gnälla på mej :D hahahaha!
Men vattnet älskar hon , :) Hon ville inte gå upp ur vattnet tog man upp henne ifamnen kastade
hon sig hejdlöst igen för att få plaska och gå runder :) , hon älskade dom små vågornna
SMILET VAR på TOPP hela tiden man var i vattnet med henne , älskade unge ! :) fy
vad jag älskar henne.!!! Det blir havet ihelgen igen så jag kan bli ännu brunare ,
haha e redAN JÄVLIGT BRUN :D och självklart så Ida och david kan leka i vattnet :D
Jag och Ewalinn hade fakitskt ganska kul i vattnet när vi tog ett dopp haha , :D

Idag är det inte alls så bra väder , bra för gräset dock!
Ikväll ska jag mamma och ida ner till mormor , för jag ska RIDA :D
perfekt väder idag , det var för varmt igår!
Och under dagen nu ska vi snart köra till mamma ska inom en sjö och leka lite med Bella , hon
älskar också att bada och hämta pinnar i vattnet :D Så hon ska få bada idag :D

Idag är jag i vecka 12 :D Jipppiii äntligen den stora vanliga missfallsrisken över iaf :D
Snart äntligen dax för första UL !

SNART SEMSTER :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0