midsommar helgen :D


Har varit helt underbar , i fredes åkte vi till Landskrona där mamma och pappa + några i släkten till campande , där var marknad och tivoli :) , vi traskade dit i sommarvärmen och hittade massa saker till lilla Ida :D
På kvällen åkte vi vidare till Siv och Kaj där det blev midsommar mat , sång och lek :)
David och pappa blev väldigt fulla :D haha ..
Klart jordgubbarna var det bästa med hela midsommaren för mej HAHA :D , jordgubbarna och grädden MUMS !!!!!
När festen började döö ut , för alla deckade lite här och där :D Körde jag mamma och pappa tillbaka till campingen , jag blev hungrig så vi bestämde oss för att gå ner till marknaden igen och äta :D , David satt dock kvar i bilen deckad :D
haha.

Igår tog jag det lungt hela förmiddagen, Tobbe kom och lekte med Ida !,
och jag städade lite och sen lagade david mat :)
Igår kväll åkte jag och tobbe ner till Mormor och fick lite nya matrecept som jag ska lära mej :D
, är trött på att bara kunna laga såndär vanlig mat hela tiden :/ så nu ska det bli ändring mormor gav mig några recept och tips :D
Hästarna blev badade igår också , alla gillade mer eller mindre Lizton var lite bångstyrig då han ofta gör som han själv vill :D , den gamle mannen !
Mormor höll och jag skrubbade och sköjlde så dom blev rena och fina :D Dom njöt efteråt.
givetvis skulle självklart Tai rulla sig direkt efter :) haha..

Idag ska jag och Ida åka till havet :) , David ska fiska :/
får se vem jag tar med mig ... :) har nte tänkt på det än!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0