min födelsedag <3



var en riktigt bra dag :) Släkt och vänner kom hem till mamma och pappa där jag hade
mitt kalas :) , kul att samlas och träffas , fick en massa fina presenter och en del pengar som vi ska köpa ny tv för :D
Vi bjöd på Pastasallad och Paj till efterrätt. Pappa och david hade fångat lax dagen innan som dom rökade och bjöd på också , den gillades kan jag säga :)
då är man 22 år men jag känner ingen skillnad haha :) man är ju fortfarande ung ;)
imorrn kommer randi och fia och gratulerar mej :D Jag ska träffa Josse också iveckan hon kunde inte komma igår :/
Jaaaa , så jag hade en riktigt bra födelsedag detta året också.

Nu ska jag fortsätta städa och lägga lillan i sängen så hon hinner sova lite
innan vi ska till BVC för vägning och mätning idag :) ska bli kul att se vad hon väger för hon är en liten tungflicka :)
I eftermiddag blir det nog bara slappe med familjen !

Vecka 11 på onsdag snart äntligen dax för det första ultraljudet så vi får se att
allt är bra med knytet och såvidare :)


Annie blir min brudtärna på brölloppet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0