Stooor upplevesle !



Jag fick äran att vara med på Annies förlossning , I söndes ringde hon mej halv nio på morgonen
och undrade hur foglossning kändes och om man kunde få de nu ?
jag förklarade och till sist så fattade jag ju att de var värkar hon hade !
Så jag åkte dit , var med och stöttade henne genom värkarna då dom blev kraftigare och krafitgare
klockan två fick hon nog och då åkte vi in till BB :)
Vill inte berätta detaljer för det får Annie själv göra , men fyfan vad späännande allt var , jag FOTADE precis allt :)
18:39 kom där en liten bebis ut , som lades dirket upp på Annies mage . hon fattade nästan inte det ! ,
vi började klart gråta alla tre av glädje och Annie var riktigt GLAD :)
efter en liten stund vände dom upp bebisen så vi kunde se könet ;) , DET BLEV EN LITEN FELICIA sa tommy till Annie som blundade , haha !!!!
det var så härligt , jag ryser fortfarande när jag tänker mej in i det igen ! :)
efter mycket mys och kel med Felicia och den goda champange frukosten fick hon äntligen vägas
och mätas , jag hjälpte till STOLT tant filippa :)
Annie vill åka hem efter 6timmar igen så viíd 2tiden på söndag natt var vi hemma hos annie med den lilla nyfödda :)
Man sov inte så bra den natten , men det var värt allt.
Igår var jag också där hela dagen och hjälpte Annie med allt , körde klart och hämta Ida som jag SAKNADE VÄLDIGT MYCKET så fick hon också vara med och mysa hela dagen <3<3<3<3
och klart så ville jag också föda igen när man såg mysigt det var på förlossningen det gjorde klart att JAG längtar extra mycket nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3 ..
Igår kväll när jag och lillan kom hem till ÄLSKLING som saknat oss väldans och vi honom , vi åt mat och myste framför tv och lekte med lilla ida :)
Vid 9 tiden somnade ida och jag med efter en stund sov sen hela natten tills halv nio imorse , visst hon har vaknat någon gång i natt och velat ha nappen men annars inte :)
SÅ nu är man utviilad igen :)
Idag ska vi köra till mamma en runda och hämta larmet , sen i eftermiddag kommer Josse och Jasmine och hälsar på :)
Annie och Felicia på BB :)


Kommentarer
Postat av: Maria - Kevins Mamma

Ja jag längtar också efter nästa barn.. Hur känns det att ha så tidigt igen. Jag vet inte riktigt om jag vågar? Kram Maria

2010-06-08 @ 09:43:27
URL: http://jaghardenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0