vecka 8



Är jag i idag , tiden går sakta tycker jag .. men jag
hinner ändå inte tänka så mycket på det ;) , haha märklig känsla!
bara några veckor kvar tills missfalls risken är över iaf!

idag har jag och ida varit hemma hos mamma hela dagen och jäst isolen :)
Ida har gungat i sin nya gunga hon har fått av mormor och morfar , hon älskar den ska ta kort imorrn !
Älskkling kommer hem om några timmar :/ han skulle tydligen fiska lite sen , jävla drull.

hahaha Jag och Annie .. På lördag ska jag äntligen få träffa dej igen och lilla
magen .. inte långt kvar nu innan lill*n vill komma ut ;) hihi.

Ida sover för natten nu , jag ska titta på tv och prata med Annie.
imorrn blir det student på eftermiddagen och sen fest för Marcus !
, innan på förmiddagen hoppas jag att Andrea har tid för mej och ida ???!! :) hon svarar ju inte.

Kommentarer
Postat av: Lizette

Jag tycker också att tiden går långsamt. Är i v 13+6 i skrivandes stund och gud vad långsamt tiden går nu. Gick snabbare tidigare i graviditeten.

Det kommer gå bra med er ska du se.

2010-06-09 @ 22:34:12
URL: http://lizettesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0