<3

Gud vad jag älskar dig David Kristian Mognesen Hellberg.
2005-09-19 var den dagen vi träffades hemma hos dig och drack en KALL sommar öl och bara njöt av
varandra , Och nere på stranden sedan kysstes vi för första gången och redan då visste vi båda att det skulle vara vi !
Du gav upp allt för min skull , du flyttade ifrån dina vänner och jobb för att kunna bo här nere i Örkelljunga med mig !, Och det kallar jag ÄKTA kärlek <3
Och fortfarande idag så har vi känslorna kvar som vi hade från den dagen, dom kommer alltid att vara med oss!
Jag älskar dig min själsfrände!
Du brukar fråga mig vem min bästa vän , och jag svarar alltid fel på det .. DU ÄR JU MIN BÄSTASTE VÄN.
Även om vi bråkar , så pratar vi aldrig skit om varandra.
Även om vi någon gång svikit varandra finns vi ändå där.
Även om vi har olika åsikter som leder till disskutioner är vi ändå kvar hos varandra.
Du är fin david <3
Jag älskar att få ligga bredvid dej och smeka dig på ryggen med och känna ditt bröst mot min kind.
Jag kan verkligen verkligen berätta allt för dej och vara mig själv varje sekund , du lyssnar och förstår du finns och du är.
<3<3<3<3 For ever and ever Filippa (*v*) David.


Ida Filippa Mogensen vår lilla dotter.
Du kom till oss 090925 efter 9månader 7dagar och 25timmars väntan<3
Du är mitt allt om dagen , du gör dagen fin och rolig.
Jag kommer få vara där varje dag när du får din första tand , när du börja krypa,stå och gå !
allt det kommer JAG få vara med om med dig och din pappa.
JAG ÄLSKAR DIG, du är det bästa som hänt i mitt/vårt liv <3
VARENDA gång du tittar på mig vill jag bara ta dej och berätta för dej hur mkt du betyder för oss ,
JAG kommer fortsätta berätta för dig hur mkt jag ÄLSKAR dig tills döden skiljer oss åt.
du är finast i hela världen hjärtat , Ibland vill jag knappt att någon annan ska hålla i dig
för jag har så mycket kärlek att ge dig att jag blir ledsen att jag inte ska få ge all min kärlek till dig
!

Ahh , det var skönt att få dela med mig av min kärlek :)

Älskling har slocknat i soffan , Lillan har också slocknat och här sitter jag ?!
inte mer trött fast att mina ögon knappt vill hållas uppe. ?!
Ingetatt göra ?! Jag och älskling skulle kolla film när jag duchat , men när jag kom ut
hade han redan somnat ?! :/ hahaha.. men det får man väl räkna med när
man är tillsammans med honom! <3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0