Ännu en helg.


Har gått :)
Sjukt kul hade jag igår på Annas 20års fest i Värsjö.., och innan dess hade jag också
jättekul på förfesten både hos Andrea med lilte kortspel och sen hos Dennis ett litet tag :)
och kände mej dessutom fräch i den nya hårfärgen i mitt hår , BLOND :D + plus att Andrea fixade det så jag var så fin :D
det var väldigt kul att få träffa alla männsikor man inte träffat på länge, Speciellt LillaAnna som valde att festa med mej igår, länge sen vi hade kul :D
Alla blev vi rejält packade , haha David kunde knappt stå på sina ben :D lilla gubben!
Längsen jag blev så laddad :D , men det var det värt.

Nu känner jag bara att det får dröja någonhelg
innan det dricks igen , haha ! jag är inte lika bra på det som innan
men det är sköönt att kunna vara mer än mamma ibland , att den gamla Filippa kommer fram eller
hur fan jag ska förklara det.

Jag och david har haft en underbart mysig dag hemma för oss själva , Ida kom med mormor och morfar vid 5tiden hon har sovit där inatt :) <3
Dom bjöd på Pizza och sen tittade vi på någon film med dom :) , Nu har
dom precis åkt hem ..
Ida leker i sin gåstol. Hon kan sitta helt själv nu och leka på golvet :D , man får givetvis ha något under ifall hon skulle ramla så det inte gör ont.
men hon e duktig! , <3 Älskar henne. saknat henne idag lite .. men det var ändå skönt att kunna
få vara med David hela dagen och mysa framför tven och äta godmat ..
Bakfulla har vi varit som FAAAAN , men det är sånt man får ta ju.. man DÖR inte och
man har sig själv atyt skylla :D haha.
JAG ÄLSKAR DAVID!

Imorrn blir det stallet sen kommer Andrea nog på eftermiddagen
och håller mej sällskap , david jobbar ju sent :/

Nää nu ska jag mysa med min underbara dotter <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0