En underbar eftermiddag



Fick jag ;) , Somnade först vid halv fyra efter jag och david hade ätit mat ..
Ida somnade i sängen med pappa och la mej bredvid , somnade ocksåå :)
När jag vaknade ringde jag Carro som ringt när jag sovit , så jag ringde upp
och hon ville bara veta hur det var med oss alla , SAKNAR HENNE SOM FAN !
blev så jääääävla lycklig att hon rinngde , ;) <3 det var så skööönt att få prata av sej med
en av dom vännerna man tycker mest om <3<3 tack vännen.

Efter det åkte jag och Ida till mamma , drack kaffe och lekte på golvet med ida.
Sen fick jag ett ryck och drog med mamma och johanna ut iskogen ..
Johanna red på lizton och mamma tog vagnen med ida i , hon somnade sköööönt ! ;)
Skrittade ut en lång runda , Tallen var speeeedad som vanligt !! , men det är kul.
ska rida ut igen imorrogn ska GALOPPPPPERRRAAAAAA som fan ! ;)

Ida är så mkt bättre nu ;=)
nu kallar tven , och älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0