flätor.



Mmm det har jag ihåret idag , Känner mig flickig hahaha .. men det
är gulligt ! :)

Ida somnade sittandes i mitt knä , rätt som det var kände jag bara hur hon blev framtung då satt hon och
sov sådär rätt upp och ner :) härliga barn!
hon trivs så mkt med sitta nu när hon kan sitta själv på golvet på en filt och leka med sina leksaker , hon e så gllaaaaaad hela tiden också inte ofta Ida är ledsen kan jag säga :)

Älskling har redan kört idag :/ han ska till huset och göra upp med stefan.
men han e så söt , för fast att det var min dag idag med Ida så vid halv åtta tiden kom
han in och tog henne så jag fick sova ända tills halvtio! <3
Nu ska jag städa lite för imorrn kommer Tanya och William:) , haha vill iaf ha lite städat då
ska bli jättekul att dom vill komma hit :)
Sen vid två åker jag och Ida till stallet och donar ska rida ut om det inte regnar för mkt.
Sen ikväll ska jag umgås med Andrea <3

hur många läser min blogg ? kommentera så jag får se :) NYFIKEN.

Kommentarer
Postat av: Betina

Jag läser, ibland :)

2010-03-23 @ 18:03:53
URL: http://betinahofer.blogg.se/
Postat av: Kristina

Jag läser då och då iaf :-P

2010-03-23 @ 22:28:37
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0