ida ;)



Ida väger nu 9680gr och är 71cm lång <3 , stora flickan men hon följer sin kurva bra den ligger lite över nu :), men det var helt normalt :)
Vi var också på 6månaders kontrollen :) , det gick jättebra fast Ida är jätteförkyld var henne humör
på topp! , dom kände och klämde på henne allt var isinfröjd.
Hon var inte laktos , det vägrade dom att tro. men därimot är det havren som hon inte kan bryta ner så
snabbbt , så jag fick ett tips som jag ska fullfölja :D

Nu får hon sin majsvälling och allt är som vanligt igen.
Hon är väldigt förkyld än :/ stackaren .. hon har haft tryck bakom öronen vid trumhinnan där det samalts vätska nu när hon var som mest förkyld , så i mellan åt kunde hon bara börja gråta i 2-3min sen var det bra igen..
men det har hon inte gjort sen igår eftermiddags , hela dagen idag har hon varit jätte GLAD och
springer runder i gåstolen och skriker AAAAHHAAAAHHH ;) , fast att näsan rinner och hon hostar!
men det går väl över så småningom.

Nu ska jag leka med lillan tills david kommer hem från jobbet ,
det var inte maginfluensan , det är MAGKATAREN som gått så långt för han inte gör något åt det
så .. nu kanske han fattar att det är avlirigt !?
När han kommer hem ska vi laga mat , sen ska jag och lillan åka till mamma ..
Jag ska rida ut ;)
Jag och Johanna red ut en runda igår i det fina vädret :) , så HÄRRRRLIGT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0