Lama.



Fan vad skönt , Hovslagaren har varit i stallet idag ochg fixat med Lamashovar.
Det visade sig vara en hovböld som spökat på hennes ena bakhov därför hon varit halt ,
det var inget farligt och den hade gått bort igen själv .. (därför jag inte sett den).
Så nu var det bara för henne att vila och låta hoven växa som den ska igen , iochmed att hon har haft ont i hoven har hon gått snett då hoven och växt snett , och belastat det andra bakbenet mer så hon har haft ont i det med,.
men nu börjar det gå på rätt håll igen ! Hovslagaren ska komma tillbaka om 3-4vedckor och verka igen så det verkligen växer som den ska ! :) GLADGLADGLAD.
och hon får vara ute ihagen med dom andra iaf :) Man såg på henne att hon redan tyckte det var skönt med hoven när hovslagaren rättat till den :)

Ridit Tai har jag med gjort idag i det härliga vädret , han glaopperade i kort galopp ? hahahahha
skit duktig!
härligt härligt med motion !
Var ute i stallet säkert 4timmar och bara njöt :)
Medan Ida var inne hos mormor och lekte :D

Nu har jag precis kommit hem innan fördörren :O)
Josse kommer lite senare vid 5-6 tiden och innan dess ska jag försöka plocka undan lite och leka med lillan på golvet :) + ducha och äta :)

Hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0