Måndag

Ida någon vecka gammal :)

Wooooow , Jag red ut på LIzton i skogen nästan precis.
Han var helt speeeedad , ville galoppera hela tiden :) , fick lugna han flera gånger.
Det var så skönt att hoppa upp isadlen igen efter en vecka...
Kan fan inte beskriva känslan , att galoppera och skritta i skogen .. UNDERBART!
:) imorrn blir det tallens tur at galoppera och träna i den tjocka snöööön !!!!!

Ska snart köra hem , är hos mamma än har inte kommit härifrån sen jag var ute istallet.
Ida sitter och leker med mormor . hon har blivit väldigt mammig .. , innan sååå blev hon ledsen när jag släppte henne och följde mej med blicken var jag än gick :) hahahahha ! lilla snuttan. <3

Alltså va fan ? jag blir galen i huvudet.
jag tror du hittat en bättre vän nu , som du vill vara med mer ?!!!
det känns så ..
dina ord betyder inget mer , för du kan fan inte visa dom ...
lägger inte ner någon energi. jag gör allt du inget !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kanske kommer den dagen jag tröttnar på dej ! .. och det börjar redan kännas så !
tänker inte träffa dej denna veckan iaf.
du kan vara med din andra väään som försöker ta dej hela tiden. och ja det är så det är fast du inte tror det.
Du säger man betyder så jävla mkt blablabla ..............
men du säger exat saammma saker om den andra ? vad fan då är det väl inte så speceillet längre?
skit vad många tankar jag har ?!!!!! hahahaha.

nää nogtjafsat det är så löjligt egentlgien men man blir ju besviken och förrvirrad när du håller på`?!!!

HAHAHAHAHA , IDA har blivit så trött nu efter att ha busat i sin matstol med mormor att hon
somnar sittandes i den :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0