Mohahahaha.



Lilla ida
har precis somnat sittandes i sin babystol , ser sjukt mysigt ut. Skulle gärna vilja sätta mej
hos henne , men det finns ingen plats ?! :P haha.
Vi har nästan precis ätit frukost , Pappa kom vi 8 han passade Ida medans jag åkte ner och sola
20min , NYA RÖR :) jag luktar bräntfläsk !!! ska in i duchen nu när jag skrivit klart.


Ida vaknade halv sju imorse ,men hon e så duktig .., hon
somnar vid 8-halv 9 sen sover hon hela natten ISIN EGEN SÄNG tills halv 7 - halv 8 ..
Jättenöjd med det faktiskt , finns ju dom som har det värre ?! :)
Och det är faktiskt rätt skönt att gå upp vid halv 8 , vi ligger alltid och myser i våran säng en stund
innan vi pallrar oss upp <3.
Man får gjort massa med extra saker ju om man går upp itid!!!!!!!!!!


Idag ska jag bara ta de lungt med Lillan ..
Andrea kommer eftermiddag , sen ska jag till Josse ikväll .
Älskling ska ut och havsfiska hela dagen ! ...
Ska städa nu om ett tag när jag duchat ochsåå..


Imorrn är det PARTTTTTTTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY som gäller :) FETTKUL !
ska till systemet sen och handla och handla lite mauuud med :D måste måste !

.. JAG ÄR LYCKLIG. alla problem vi har e borta :) allt är PRIMA !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0