MooooondaY



Gud min mage :/ den är inte bra. Först var jag CP hungrig så Andrea min goda vän åkte till Coop och köpte
färdig köttfärsås på burk , så vi åt det :) MUMS men nu är jag SKITMÄTT jobbigt MÄTT ?:/ blääää

Lilla Andrea har varit här sedan halvtvå, hon var så GULLIG och passade
min lilla dotter medans jag åkte till stallet och mockade och red på tallen som såg ut som en LERHÖG när jag kom ut i hagen för att hämta honom , så det blev en STOR ryktning på honom ! , sen red jag på honom lite i hagen
men det gick inte så bra idag :/ det var kläggigt och lite halt så det blev inget bra.. Ska rida ut i skogen istället imorrn.
Sen när jag kom hem igen var här full rulle med barnen och Lilla Andrea haha :) Barnen hade inte bvelat som hon ville hahahahah , men det hade gått bra iaf :) Tack snälla !

David är ju på jobbet :/ börjar två denna veckan och slutar halvelva.
Så trååååååkigt , men dt var hans dag idag med Ida så jag fick sovmorgon till halvtio :)
Älskar dig david du är osten på min MACKA kebaben i mitt pitabröd :) ILOVEYOU.

Livet börjar flyta på igen som det ska.
Allt börjar falla på sin rätta plats och det är VÅR :) mysigt mysigt.
Ida växwer så det knakar , på torasdag blir hon 1/2 år , så på fredag ska vi till hennes mormor och morfar och äta tårta :) haha.

HAJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0