Ooooo Näääää



Mina KALASPUFFAR ÄR SLUT !!!!!!!!! FUCK ... hahha jag var jättesugen på det. och så var dom slut ?
Måste köpa !!!!!!!!!!!!!!


Fick faktsikt sova ändå till halv tio tiden idag , Ida har sovit så länge ? haha.
sen har hon börjat vilja ligga på magen hela tiden,
hon ser så gooo ut när hon lägger sig på magen <3
idag har vi haft en hel dag hemma hos
Caroline med Andrea och Tanya + alla små barnen och Colin ;)
Pratat en jävla massa , om allt från himmel och jord ! ;)
Vid halv fem tiden åkte vi därifrån , Hem och åt lite .. Hämtade lilla Bella som stod överlycklig vid dörren
när vi kom hem ;) ..
Sen körde vi till stallet , Lämnade Ida inne hos Ewalinn som var hemma hos mamma och pappa..
ingen annan var hemma men hon ville gärna se efter Ida ett tag ..
Så jag fixade stallet snabbt , sen körde vi hem igen efter ett tag !

Nu ligger Ida på sin filt och leker med alla hennes saker , Bella ligger bredvid <3
Jag ska snart göra någon mat till mej och davve , han kommer vid elva :/ saknar honom!
sen ska jag mysa med Ida hela kvällen <3<3<3<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0