Siiitter hemma


Hos carro än , Jag har färgat håret blondt nu på henne :)
får vi se hur det blir , hon är skit rädd men nere och duchar av det nu:) , det kommer bli jättefint !
Jag och lilla Ida har vairit här sen Halv fyra , Har myst i soffan största delen av tiden och lekt barnen!
<3 Tycker om att vara här !
har dock blivit lite , lite på senaste tiden men det får vi ändra på igen! :)
Denis tvingade också mig att äta en bit kassler idag , hahahahaah han lyckades iaf inte få mej att gillla de blääääärk :( haha !
Ida ligger i Julias vagn och sover och Julia i den nya vagnen , ska snart ta och köra hem till min älskade pojkvän som snart kommer hem från jobbet <3
 
Innan idag så tog david Ida så jag fick köra till stallet själv och dona där :)
Sen städade jag lite , och medans Ida sov sen när hon lekt färdigt så passade jag på att titta på 2012!.
En sån jävla bra film ! börja ju gråta tillochmed. brabra film det är värd att se igen !

Nej haahha , nu får Carro ta och komma upp med sin nya hårfärg så
jag får se :)

HEJHEJ.

Kommentarer
Postat av: Betina

Haha. Jag försökte övertala henne till att mmsa en bild å visa, men hon totalvägrade! ;) Been there, done that typ, men har lyckats få det "fint" blondt varenda gång, trots att första intrycket blivit KATASTROF :P



Hej förresten! Jag läser lite här :)

2010-03-11 @ 13:57:29
URL: http://betinahofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0