Utekväll !

Igår var jag ute för och dansade för första gången på länge :)
Askul måste jag säga , Tack Fia Andrea och Carro för en trevlig kväll men massa dricka och dans :)
Men man kände fan att man inte dansat på länge alltså , man blev ju trött efter en liten stund
på dansgolvet :)


Vi började kvällen hemma hos Fialotta drack och gjorde oss iordning :)
Det blev bussen efter det till Krom , där började vi festa ...
Drack någon jävla Rosapanter ? smakade bara mjölk ? hahahaha..
och några shottar blev det + några drinkar:)
Fia var med där , men vi ett tiden åkte hon hem :/ hon var tvungen att sova hon skulle upp och jobba tiidihgmorgbon, lite tråkigt !
Efter en liten stund när hon åkt hem bestämde vi oss för att åka vidare till Dickens ,
vilket vi gjorde väldigt mkt rätt i .. , Där var ÖS och mer folk :)
Andreas goda vän bjöd på drickat hela kvällen , tackar för det!, fast att jag inte lyckades bli så
där full .. menmen nästa gång kanske ? fattar inte det bara för jag riktigt hävde i mej men inte fan
hände något ?,vilket också vare skööönt , men betala så mkt för en drinka jävel ???;)
Men vi hade skit kul där , Dansade som fan och drack .. Träffade ochså Malin där , lika kul att se henne varje gång.
När klockan började bli lite efter två bestämde vi oss för att gå ut och röka , då skulle jag också ringa
david .. MIN MOBIL VAR BORTA? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
VI HITTADE DEN INTE NÅGONSTANS , ALLTSÅ TAPPAD OCH STULEN !
DET VAR BARA OCH INSE OCH RINGA DAVID FRÅN CARROS MOB OCH BERÄTTA VAD SOM HADE HÄNT MED HANS MOB OCH MITT KÖRKORT , han kom och hämtade mej..
Arg som ett bii var han i bilen ett litet tag , tills han insåg att det inte var mitt fel och att det kan hända vem som helst ?!!!
så Idag när vi vaknade ringde vi polisen och anmälde den stulen och mitt kökort.
ringde och spärrade mob och mitt kort så dom inte kommer åt det!
ska ringa transportstyrelsen imorrn och spärra mitt körkort så inget händer !
ska också beställa ett nytt körkort!!!!
JÄVLA SKIT säger jag ! är så besviken på
mej själv , för jag lånat davids mob och så¨gör jag av med den ?!!
men han e inte arg , som tur är !
han älskar mej lika mkt för det ;O)
Sov ända tills ELVA idag :) sen körde vi och hämtade vår dotter som sovit hos sin mormor och morfar ,
Såååå glada vi alla tre blev när vi fick se varandra :) <3 KÄRLEK.
kladdig runt hela munnen var hon av gröt som hon ätit :) gulligaunge.
vi drack littakaffe och sen körde david hem mej och Ida , och nu är han och pappa och fiskar
i RÅÅÅN , KALLLLLT !
jag har precis städat lite Ida sover men vaknar väl snart.


Har ringt nu och beställt ett nytt simkort med samma nummer iaf.
skönt:)
får ha min gamla sletna mob nu igen men den funkar.

Tack Carro Fia och Andrea för igår , får abslout göras om ! ;) <3<3<3

Nu är man utan mob tills simkortet kommer?!!! men dom sa att det kom senat tisdag:D

JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA FAMILJ<3<3<3<3<
3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0