ZzzzzZzzzz


Nu har vi just kommit hem , det är sjukt vad jag kan vara hemifrån länge ibland :/
lite tråkigt , memn vad jag gör jag inte för att få träffa vänner eller åka till stallet :D
I förmiddages åkte jag till mamma och lämnade min lilla dotter som har spenderat sin dag med sin mormor! , sen körde jag vidare till Carro :) möttes av Colin , den underbara pojken kan man krama tusen gr om alltså <3
Vi pratade först lite isoffan och sen när Julia somnade gick vi alla tre upp och började
fixa med hennes rum , :) när vi plockat undan och det var dags att börja måla gick jag ner med Colin och så kunde Carro måla ifred!
Vi lekte och hade oss , sen när Julia vaknade fick hon också vara med!
:) ... sen blev det mys med Colin och Julia isoffan och det slutade med att Julia somnade i på min mage , och jag höll också på att somna ! , så jag bestämde mej för att köra hem till mamma ..
Ida hade varit jättesnäll och blev GLAD när jag kom :)
efter en liten stund med mys med Ida gick jag ut istallet och gjorde mitt dagsgöra där :) sköööntskönnnnt att röra på sej och få kela med dom stora djuren!
försökte raspa ner Liztons hovar men får köpa ny rasp igen !


Nu har vi typ kommit hem för en liten stund sen , ska lägga mej isoffan och jäsa nu!
Ida har somnat för natten ;)
Davve kommer vid elva !


alltså faan , det är jobbigt det häär alltså .. men vad fan ska man göra?
man blir inte förstådd hur man än försöker formulera sej , och även om jag försöker göra mej förstådd
så blir det nog ingen ändring ändå från det.
Så jag har lärt mej idag att ta det som det är ! , och leva med det.
det är inte hela världen ., men det är synd!


Jag älskar det jag har <3 , och det är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0