Annie.



är bara tvungen att skriva det här.
Annie , vi var BÄSTA vänner i lågstadiet vi var som klister på varandra gjorde massa bus och stoj fram tills 5 ungefär sen började vi komma ifrån varandra och det hände lite saker som gjorde att vi började vara med andra istället :/ !! , Några killar som försökte göra skit för oss och du gick i en skola och jag i en annan vilket gjorde att vi hamnade i andra vännerkrestar och började undvika varandra lite fast vi egetnligen inte visste det!
Åren har nu gått och vi har inte tyckt om varandra så mycket , behöver inte gå in på detaljer om varför , men iaf. SÅ har vi både mognat väldigt mycket sen allt hände och vi bestämde oss för att träffas och låta allt gammalt gåförbi , :) vilket jag är glad för vi gjorde! Nu är allt gammalt förbi och vi har gått vidare och pratat om allt som hände just då m.m !!!! Nu träffas vi igen och kan knappt vara utan varandra igen precis som det ska vara mellan riktiga vänner ! du är en sådan vän som jag inte vill vara utan , men varit utan och ogillat ett antal år men också hittat tillbaka till , och jag är superglad för det!!!!

Och nu är det som vi aldrig kommer vara utan varandra igen! <3
Jag har hittat den Annie jag kände när vi var som bästa vänner igen även om vi har gjort det på kort tid så känns allt som om det var igår vi lekte i stallet och allt annat vi gjorde :)  så fast vi varit ifrån varandra i några år och inte tyckt speciellt om varandra så känns det precis som vanligt igen, vi gör samma saker idag som vi gjorde då tex. är ute istallet hur länge som helst och bara njuter. + att nu ska du också ha bebis vilket gör att vi har mer att dela av oss hos varandra ! :)
och det är jag glad för , jag kommer aldrig släppa dej nu Annie.

Jag ska också få äran att vara med på din
förlossning <3<3 det
kommer föra oss närmare varandra , vi känner ju varandra utan och innan ;) !!
det ska bli skit coooolt att få se ert lill* liv komma till världen! :
)


Jag älskar dig Annie du är en fin kompis !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0