Augusti.



Haha i Augusti ska jag börja jobba 50% igen på donken , dock bara som medarebetare men jag är nöjd! ;)
och så ska jag vara hemma med Ida 50% tjänar in jätte många dagar på det och kan vara hemma med Ida längre , Typ i Juni nästa år måste jag börja jobba heltid :D skit najs!
Hoppas bara Chefen på donken kan fixa det så det blir bra , antingen blir det att jag kommer jobba 6timmar 3dagar iveckan eller 5timmar fyra dagar iveckan , absoult helt kanon för mej hinner jag vara med lilla Ida också mkt :)
Längtar lite tillbaka till alla arbetsvänner ANNA mest min lilla kompis ju <3

Idag är bara en helt vanlig slappe dag för mej och lilla Ida ,
har gjort om i sovrummet , nöjd är jag med det mysigt !
Ida ligger och sover i våran stora säng det ser så mysigt ut...
jag ska snart fortsätta städa klart och efter det blir det Lunch för mej och Ida ;)
I eftermiddag blir det ännu mer SLAPPE !
skulle egentligen ridit på Tai idag men jag bestämde mej för att vänta tills imorrn när mamma e hemma så hon kan ta Ida på eftermiddag blir så kluddigt annars ! , så det är bättre imorn.

Imorrn kommer lilla Josse och ska bjuda på någon konstig middag som jag aldrig ätit innan :)
haha får väl se hur det slutar ;) <3

NJUTER AV LIVET , ÄLSKAR MIN LILLA DOTTER OCH SAMBO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;) ;) ;) ;) ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

JAA! Längtar tills du kommer :D

2010-05-05 @ 15:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0