;)



Haft en mysig eftermiddag hemma hos mamma ,
dom bjöd på hamburage ute på altanen och Ida hade skit kul fick springa i gåstolen barfota hon var så glad ;)
Sen hämtade jag Annie så hon fick rida lite på Tai , hon hoppade han jättekul att se :)
Sen mös vi med hästarna på gräsmatttan med borstar och kaffe , har verkligen haft skit mysigt med Annie och djuren!!!!
Annars hela dagen idag har jag och Ida sovit för det mesta , har varit svinit trött !! men efter jag och lillan hade somnat 2timmar på soffan var jag en annan männsika :D

Min trötthet har kommit plötsligt , graviditeten som spökar igen :) !!! haha.
Gick in i vecka 6 idag , mår inte illa än hoppas de håller sig väck denna gången :) , Med ida ville jag bara döööö på morgornana :D hahaha ! ...

herregud vad jag ÄLSKAR nu när värmen kommit lite!!!! ;) Älskling har slutat jobbet
nu så han borde komma alldelesstrax <3<3 då blir det mys isoffan.

I helgen ska vi till DK och sova hos Svärmor från lördag till söndag , vi ska shoppa på smågatorna m.m
ska bli skit mysigt :) Ida ska få åka båt för första gången , Lilla bella får sova över hos kompisarna Biffen Taison och Tuffsan ;)

Nää nu ska jag titta räkningar? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0