funderingar.



Andrea har varit här nu ikväll , det var evigheter sen vi sågs senast.
Bella har verkligen växt , Ida och Bella har ju verkligen skit kul när dom leker med varandra :) !!!!
Vi har pratat om en massa saker ! , Lagat mat , busat med barnen och latat oss ! , Vi skulle
egebntligen klippt mitt hår men får göra de på söndag för vi orkade inte mer idag :) !!!

Lilla ida sover nu , hon har verkligen busat mycket ikväll med Bella...
Så hon kommer få en godnattsömn nu !
Älskling är ute med några vänner så jag ska snart gå och lägga mig vi ska trots allt åka iväg titidgt imorrnbitti!
packa? ?? Usch nej det orkar jag inte ikväll det får jag ta imorrnbitti..

Snart ullared :D

man kanske skulle ta och sätta lösenord på sin blogg?
verkar visst vara många förtrödna JÄVLAR !!!!!!!!!!!!!!!!



 Så härlig bild på min underbara dotter!

 Smakar lite på skon :D


Kommentarer
Postat av: Kristina

Men förtrödna är vi väl alla :-P Nån gång i alla fall :-) Men nej, sätt inte lösenord! Jag gillar att gå in och läsa din blogg :-D

2010-05-23 @ 17:23:05
URL: http://lovelymelovelyyou.blogg.se/vardagen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0