Härlig,.



helg har det varit , vi har varit hos Svärmor i DK lördag-söndag !
Hel mysigt , vi åkte vid 10 till henne på lördag åkte båt över med bilen! , som Ida tittade på alla saker och fick korvbröd på båten som hon tyckte var skit kul att smula ner överallt :) haaha.
När vi landat i DK , SKENSOLEN utahelvete såå varmt var det :) , Vi tog vagnen och gick ner till gågatorna och shoppaloss , FAN vad blligt det är i dk då ?!! varför kan de inte vara så här på väla tex?!!!
Iaf köpte jag en jäv
la massa , Randi hjälpte till och välja .. Det blev både kläder till mej och Ida david han var bara intresserad av spriten ! :) haha. Men gud så mysigt vi hade , gick och mös och solen sken på oss och ida somnade gott i sin vagn när hon tröttnade på att sitta och titta på allt mjö,igt runt om kring! ;)
Sen när vi inte orkade mer för det blev verkligen skit varmt , så åkte vi hem till Randi och satt på hennes bakgård hela dagen , solade lekte med ida och drack kaffe , fikade och allt vi gjorde :)
gick bla. igenom massa kort från david när han var liten , så kul att se ! <3
Randi bodde skit fint , verkligen och ute platsen var så mysig! .. På kvällen åt vid god mat och dom andra drack lite och så pratade vi massa skit ;) , Natten däremot var lite jobbig , Ida hade väldigt svårt för att sova och vred och vände sig väldigt mycket och det brukar hon inte göra , men jag tror det var för att det var pissevarmt alltså!! ,
hon vaknade redan halv sju så då var det bara att stiga och upp , randi gjorde god frukost :)
Vid halv elva tiden körde vi på båten hem igen , handlade lite godis till mamma och pappa som tack för dom passade bella , och lite annat :)
När vii kom hem packade vi bara in och david tog sina fiskesaker och ida och drog hem till mamma och lämnade Ida och tog pappa och körde och fiska regnbåge ;) , Ida fick vara hos sin mormor några timmar så jag kunde få sova lite , somnade fan vid två och vaknade 4 timmar senare så jävla trött var jag !!!!!!!!!!!!!
när jag vaknat drog jag hem till mamma och så bjöd dom på
grillat och david visade fisken han fångat !
Nu sitter jag här , Ida leker på golvet för fullt lägger sig i kryparställning hela tiden så snart asar hon sig inte längre snart kryper hon :):):)
Älskling sover , han ska jobba tidigt imorrn :/
Jag ska nu snarrt gåå in och titta på film och mysa med Ida ...



Imorrn blir det rida sen busa med Andrea :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0