Helvetets jävla MÖG !



jag och Annie skulle rida ut idag , men nu ÖSREGNAR det , då är det innte kul att rida ut ju blir man blöt
och fryser :/ FANFANFAN jag skulle ridit igår när vi kunde ....

Sitter nu här , Ida springer för fulla muggar runt överallt i sin gåstol och
skriker och shoaaar med alla tonläten hon kan :D
hon vaknar nu vid 8tiden på morgonen helt okej , och går och lägger sig vid 22 på kvällen.
Hon utvecklas så mycket nu alltså , hon tar sig fram själv när hon sitter på golvet genom att asa sig med handen :) , hon har tre tänder där nere nu :)
hon är med på ett helt annat sätt , tex. när jag tar nappen från henne och sätter den i min mun , skrattar hon genast och tar sen nappen direkt igen och sätter den i hennes mun igen, BUSKNEP ! <3
klåfingrig är hon också nu , når dit man aldrig kunde täänka hon skulle nå och stoppar fortfarande allt i munnen :)
hon vänder sig också själv sittandes från ena hållet till ett annat :)
och sen försöker hon få uppmärksamhet genom att göra en massa ljud för sig om man just då inte har blicken på henne och hon vill något :=) MAMMAS LILLA PRINSESSA :D
SOM JAG ÄLSKAR HENNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3<3<3<3<3<3<3

Jaha Nähe , nu ska vi äta frukost tänkte jag och sen dammsuga ,
sen somnar nog jag och Ida i sängen en stund och vilar middag tror jag och måste ringa ANNIE också.
Och i eftermiddag hämtar vi LOVA i Eslöv :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0