Ida.



har ätit äpplepure idag utan att få prickar i hela ansiktiet , så hoppas att det går nu :)

Annie har varit med mej och Ida hela dagen , vi har varit nere hos mormor
och hämtat hö och druckit kaffe ,
varit ute hos mamma och pappa hos hästarna och snackat med tobbe istugan.
Bara varit ute ivärmen och jäst , innan jag körde hem henne körde vi hem till oss och gjorde lite mat och snacka skit :) <3
Nu sitter jag här , Ida försöker äta sin flaska men sprallar mest runder :) , somnar nog snart hon har fått gå i shorts idag , sååå gulliiiig var hon !
Älskling kommer hem vid kvart ielva då ska vi gå igenom räkningar som ska betalas imorn!: /

Nu har äntligen sommaren kommit :) :)
När denna höbalen är slut hos hästarna kör jag ner dom till sommarbetet , det kommer bli skönt för dom och jag kan ägna mig lite åt annat !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0