KallaBuuuuu



Faaaan , man hinner knaappt skriva här längre .
LIVET ÄR SÅ FULLT MED MASSA ROLIGA UNDERBARA SAKER att jag glömmer det :)
Ida har fått två små tänder där nere nu , jättegulligt när hon skrattar !
Tyvärr åkte hon på ett magvirus iförrgår natt:/ men det är bra idag igen som tur är
men hon har inte fått behålla vällingen för fem öre alltså stackare :/
Menmen hon springer just nu runder i sin gåstol och leker med sin pappa och prtaar för fullt , WaaaMaaaBaaadaaa mememememe hahahaha underbara skatt <3

Idag ska jag och ida köra till mamma lite senare när davve kört till jobbet.
jag ska rida tai hagen måste träna han nu när han fått stå i fyra dagar , när jag passat Elsa så
igår när jag red var han rätt JÄVLA busig :D
sen när jag ridit ska jag och mamma köra ner och SOLA :) så man håller sig brun.

Kankse kör en runda till ANNIE sen med kan inte vara utan henne förlänge <3
davve jobbar eftermiddag stackaren :/...............

ULLARED I SLUTET PÅ MÅNADEN JOSSE ;) hahahahah
ida 3dagar :D

Kommentarer
Postat av: andrea

fotta tänderna så man får se henne med ett leende & som små tändderna =)

2010-05-05 @ 12:24:46
URL: http://mamiandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0