Mohahaha.



världens underbaraste nyhet kom idag :)
Shit vad vi är glada nu , som det kan gå när man inte tittar ordentligt FILIPPA fy dej ! ,haha
tur att jag har en tjatig sambo som sa åt mej en gång till annars hade vi gått där än ??!!!omvedvetande !
hehe , underbara liv alltså.

Josse har varit här i eftermiddag lagade mat till oss KYCKLING A LA KING ,
mumsigt måsste jag säga , hade aldrig ätit det innan men JOSSE det var ASGOTT !!!
vi har pratat en massa som vanligt och lekt med våra underbara barn ,Lova
var "duktig" och gömde Jasmines napp , men efter många om och men kom hon "plötsligt" på var hon lagt den ! :) haha söta unge !
Både Ida och Lova ligger och sover nu , jag ska själv gå inte och
 lägga mej framför tv i sängen nu!
David
är och fiskar med Kenneth vem annars ? haha :) kul för honom !!!

Imorrn ska jag köra och lämna Lova , sen blir det Örkelljungadagarna och lite sånt trevligt
OCH I HELGEN BLIR DET RIDNING fan fan fan är skit sugen just nu bara för jag inte hinner :/ Mög..

Tack Josse för idag du är en jävligt underbar kompis , och det bör du veta ! <3
Längtar tills du och jag ska till ULLARED ;D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ja det ska bli nice med ullared =)

handla en massa kläder =))

2010-05-13 @ 23:24:57
Postat av: Denis

Om man tyder din bogg rätt så skulle man tro att det ska komma en liten filippa/David jr, grattis isåfall ;)

2010-05-14 @ 11:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0