Ny vecka.



jag och lilla Ida har precis kommit hem från Anna , vi har varit
där och ätit frulle och bara myst , Bella följde också med och var hur snäll som helst mot katterna !!
<3
Nu kommer strax älskling hem då ska vi fixa lite här hemma , sen åker jag och Bella ut och hämtar Annie och kör till stallet och rider lite , måste passa på nu i det fina vädret + att snart åker dom på bete och jag vill RIDA maasssor innan dess ;) , Lilla ida ska vara hemma med älskling hela dagen undra vad dom ska göra?!;) , När vi sen har ridit och så ska jag följa med lillebror till Chaepy och köpa kök till hans stuga ! :) nice.

Jaha fick ett littet bakslag idag då , med att jag inte har tänkt på att jag inte kan
söka vårdnandsbidrag och ta ut mamma dagar sammtidigt , JÄVLAPISSS alltså.
menmen. måste ju ta ut alla mina mammadagar först , men jag har nog bestämt hur jag ska lägga upp det
iaf. inget ska få förstöra våra planer ;) hehe.


Börjar sommren komma fram kanske ?:P
Nästa månad fyller jag år !!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0