Tidig morgon



som vanligt med lilla Ida hon jollrar nu varje morgonen vid denna tiden! :)
Jag och älskling ska dricka kaffe nu , och äta frulle ! <3
Sen blir det ridning på Tai hagen och i eftermiddag kommer lilla Josse och Jasmine och håller oss två sällskap hon ska laga kyckling a la king? Hmm , aldrig ätit ska bli spännande!
Funderar på att baka någon bulle idag , kladdmuffins kanske ?


Nu är snart sommaren här och jag fyller år vi ska på semster david fyller år
och sen är det dags att börja jobba :) hehe.


Ibland kan jag tänka tillbaka och inte minnas det bästa av vad vi två hade ?!!!
tyvärr , det är kanske sorligt men jag har bestämt mej för att inte bry mej längre!
Jag känner mej nästan lite dum som trodde att vi två skulle vara bästa vänner för alltid ? :/
man gör många misstag här i livet och jag gjorde ett stort och det var att bli vän med den personen när jag visste innerst inne att jag kommer stå där utan den personen sen.

Kommentarer
Postat av: Carro

Ja det är ju synd, men när du haft en sån inställning från början så är det inte så konstigt att det blir så... Vilket stort misstag du gjorde, verkligen, Jag trodde verkligen inte att du redan från början när man var riktigt bra vänner, verkligen trodde att man inte kommer vara vänner mer och sedan ser det som ett misstag att man blev vänner över huvud taget??

2010-05-06 @ 15:44:02
URL: http://carolinehofer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0