Underbaradaag !



har det alltså varit idag , i förmiddags körde jag och lillaIda och hämtade Annie , sen körde vi vidare
till stallet där Ida och Annie satt på en mysig filt igräset medans jag red på Tai ,han var lika duktig
som vanligt ! tränade lite galoppfattningar från skritt , vilket han klarade galant :)
Sen borstade vi dom andra två också så dom blev rena :)
Efter lite kaffe drickande körde vi hem till mej ocj jag ducha , vi gick sen till stationen och åt lite! mysigt.
När vi ätit lite körde jag och handlade mat och sånt sen vidare till Andrea :)
Vi har pratat massa i timmar , om allt alltså :) Har varit hel mysigt , Ida och Bella har lekt som tusan med varandra m.m :)
Jag lagade Lasange till familjen carlsson också idag ;) , vid halv tio tiden fick jag slita mej hem då Ida redan
hade slocknat på soffan och vi satt och prata , vi hade nog kunnat snacka till midnatt om det var så :) , men jag fick slita mej hemåt !

Kom hem för en stund sen , myst lite med älskling som nu somnat.
nu sitter där en liten busig dam imitt knä och vill trycka på alla knappar :) , det är övettid för ida hon brukar sova vid denna tiden men blir så när man är borta ibland ;)

jjjjjj                        k / Ida :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0