uscha mej...



Har blivit sjuka  här hemma ;( både jag och ida är förkylda..
jag har feber dock inte hon vilket är sköööönt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
hoppas det inte varar länge ! , tycker mest synd om min lilla dotter som hostar och nyser och snoret bara rinner.
hon vill endast äta kall mat :/ stackaren!

Men fast hon e sjuk och jag med har vi ändå lekt lite idag , så
mycket vi orkade hon ÄLSKAR att leka med hennes nya leksaker som vi köpte till henne på ullared ;)
( köpte asmycket där :) , hade också jävligt trevlig dag med Andrea & Josse ).
Idas mormor och morfar har köpt en lära gå bil till henne , hon är helt galen i den och kan sitta på den
och skujta fart med benen , men vågar inte släppa henne själv riktigt än men snart :)
hon ÄLSKAR DEN OCKSÅ !!!!!!!!!!!
Hon kan också vinka nu åt en:) så gullig hihihihi..
och klappa kaka kör hon för fullt med ;)

Älskling är på jobbet nu han jobbar kväll :/ typiskt nu när det är som det är.
men när han e hemma så gör han allt för att underlätta <3<3
ska försöka ha mat klar när han kommer hem om jag nu pallar!

Igår åkte hästarna till betet , som dom njöt ! :)
Lizton var dock lite svårlastad men det är han alltid , och Tai var den som fick åka själv men han brydde sig inte så mycket om det i sjävla transporten!
Nu går dom nere hos mormor och betar på tjockt fint gräs och har semster :) gott!
Jag avmaskade dom också m skönt att det gjort.

Jag mår fan inte illa än av gravidetetn ? inte som jag gjorde med ida?!!
skönt haha , har bara mått illa någon gång sådär men inte annars ! helskönt.
är i vecka 7 nu .. vi hinner knappt tänka på att jag är gravid och att vi ska ha en till
men det kommer man väl göra sen när jag får mage och den lill* sparkar och så :)
längtar ! , det känns inte som det gjorde med Ida då räknade man varenda dag och man pratade och det hela tiden, haha .. Nu har man redan en liten så man hinner inte tänka på samma sätt längre ?!!!
iaf inte jag ! .. men som sagt det blir nog mer sen när man får mage och sååå :)

jaha vad fan ska man nu göra om dagarna när man e sjuk då ? ingen vill ju vara med en och det är förståligt , men jag tycker det är tråkigt , men får umgås med mamma hon gnäller aldrig :D


förkyld liten dam :/ men hon älskar sin bil :)

hej mamma ! , - jag kan resa mig själv :)

fundersam ?!!! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0