101124



Både Ida och älskling ligger inne i sovrummet och snarkar , jag har suttit själv i soffan sen 8 och tittat på bonde söker fru & Maria wern , skönt med lite egen avslappnad tid :)
Innan idag så kom mamma hem till oss hjälpte mej sätta upp julgardinerna i köket , och pynta där , sne körde vi vidare till stallet och jag mockade , myste och rycktade dom alla tre :) Tailagiht njuter verkligen av att få stoppa snudan isnööön och galoppera som en dåre :) , Lizton står bara och äter hela tiden och Lama går lite för sig själv och springer efter Tai med öronen spetstade framåt , härligt att se!

Älskling gjorde sjukt god mat innan hemmagjord potatisgratäng med köttfile :) , NICE är rättaordet.
Är sååå käääär i min saaaambo , <3<3 Älskar honom.
När han hade gått upp innan för att sova och jag la kvar i soffan så kom det ett sms efter ett tag ,
- Jag älskar dig för den du vad än : sur , damp , glad , förrvirrad , tuff vad du än är för dagen så älskar jag dig och jag glömde skriva det bästa snygg , sexig godnatt älskar dig kyss.
Jag blev glaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaad när jag fick smset , det värmer otroligt mkt att
få höra sånt ibland.
Jag har mina graviditetshormoner som spökar nu så ena sekunden är jag på bra humör ,och andra vill jag bara slänga ut honom :) haha .. men han vet om det och står ut <3

Ida fick en såndär häst idag med stång som man sätter mellan benen och sprnger , hon älskar den den låter som en häst med när man trycker på den :) hiih kunde inte låta bli när jag och mamma var på netto. <3

Fyfan alltså foglossningen är värre än någonsin på mig nu , det har blivit värre nu dom senaste dagarna
det gör riktgit ont jag orkar inget för det gör såååå jälva ont jag får ta allt i slomotion!!!!!!!!!!!! , och jag går som jag skitit ner mig ! , jag hatar det. på kvällarna tror jag ibland att jag ska avlida ?
tur det bara är drygt en och enhalv månad kvar tills lill*fisen är ute <3
hur ska jag klara ullared på fredag ??? shiiiit det är bara shopppingen av allt som drar mig dit.
jag kommmmer döööööö !

nähe , om man skulle lägga sig i sängen och titta på någon film
tills man somnar..

Nu är det jul igen <3 I'm LOVING IT !
så härligt med JUL nu när man har en liten dotter <3<3

ps. ska köpa PULKA till ida på fredag :D Hoppas hon gillar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0