<3



Har haft min underbara vän Annie och hennes dotter här hela eftermiddagen <3 , så mysigt
vii hade mycket att prata om har ju inte setts på två veckor :/ men nu har vi fått prata av varandra :D
, På söndag ska vi mysa istallet med hästarna då dom kommer hem på lördag :) , ska bli sååå skönt.
Jag och Annie har ätit lite mat som jag lagade ris kylling och currysås , sen klämde vi i oss massa kaffe och clemetiner :) , Ida har sovit sen åtta och Felicia har minnsan också sovit största delen av kvällen !!
Snart kommer babe hem , då får han äta sen blir det film mys och sängen !
<3 Har äntligen fått beslut om att vi ska få ersättning för den krockade bilen så vi kan köpa en ny bil och vinterdäck till den vi har ;) , david är såå glad för han fick igenom det det märks på honom , dom står för alla bärningräkningar vi har fått m.m. skönt , det var ju trots allt inte davids fel att bilen blev demolerad !!!!

åhhh , bebis kom ut nu..
Blir sååå ivrig när jag ser alla andras nyfödda , jag älskar dig så mkt redan vill pussa och gosa och
sååå vill jag att Ida ska få se sin lillebror eller lillesyster ju , hon är så glad för felicia och vill klappa på henne hela tiden <3<3
Åhhh drygt 10veckor kvar nu mer eller mindre tills du kommer till världen , Guuuuuud jag dööör av längtan ..
Har packat klart BB väskan idag , lagt ner allt hihi .. Kläder som lilla ida hade när hon var bebis och nykläckt ! <3<3

Ida min lilla prinsessa du gyller min dag du är den finaste , älskar dig <3<3 Äntligen har hennes kindtand spruckit igenom nu är det jobbigaste över med den tanden iaf :/ stackaren får så många tänder på en och samma gång ..

imorrn kommer josse och jasmine , saknar dom !
och kanske min fina vän andrea och lilla bella med :D <3

Tycker så mkt om att ha mina underbara vänner här ! tack för ni finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0