8november.


Tog Tailaight en sväng i skritt innan och red lite :) , såååå underbart att ha dom hemma och nära igen .. Han var lika snäll som vanligt red ca 20min jag orkar inte mer :/ Och nu har jag skit ont i bäckenet för jag red , men jag får skylla mig själv jag vet ju om det !
Imorrn kanske jag ska rida lite också , får se vad kroppen säger.
Mamma tycker inte att jag ska rida själv nu när jag är höggravid såå .. aja..

Ida leker nu med sin pappas hörlurar till datan och går runt och snackar med sig själv :)
Hjärteunge .. hennes hosta vill dock inte försvinna ska ringa in imorrn om det inte är bättre !!

David lagade Taccos när vi kom hem från handlatet på coop , skitgott ;)
Jag har tvättat soffan idag , ska snart gå ner och sätta på tyget igen så fort det är torrt i torktummlaren.

Bebisen ligger nog och trycker neråt eller nått för fyfan vad det trycks neråt ?!!  :/
endast ca 9veckor kvar.

Kan man få julpynta snart , haha älskar det !!!!! :) BAKA EN MASSA JULKAKOR M.M.
det är så härligt.
Ska åka till ullared den 26e och fixa med julklapparna och sen ska vi ta julkort på Ida så vi kan skicka ut julkorten :)
Julafton ska vi fira hemma hos min fabro och hans sambo ;), med mamma pappa tobbe m.fl.
SNÖÖÖÖN får gärna komma för mej :D :D :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0