helgen.



Vi har haft fullt upp hela helgen så jag har inte orkat skriva här! ,
Ifredas var vi ju på Ullared , guuuud vad jag handlade för över 4500:- det blev en maSSa julklappar och saker till oss själva med ! :) , var helt slut när jag kom hem på kvällen med också jätteglad när jag fick se min ögonsten som hade varit hos sin morfar hela dagen ,dom hade haft jättekul.
I lördes var vi hemma hela förmiddagen och mös jag slog in lite julklappar :) , pyntade färdigt det sista för julen så nu är det jättemysigt där hemma :D , sen åkte jag till stallet och fixade .. och Vid halv fem på kvällen kom tobbe och ewalinn hem och tog Ida så vi kunde åka på julbordet på Hasseslada :)
FYFAN vad roligt vi hade , maten var skit goooooood och showen var skit cooool med nanne grönvall och m.fl :) , skit nice man fick verkligen in julkänslan med all julmat och pynt. Pappa och david blev ganska fulla haha , david deckade på vägen hem .. fick köra i 60km hem det snöa skit mkt.
Ida hade haft det jättebra med tobbe och ewalinn hemma hos oss , dom hade ätit godis m.m. :)
skönt !

I går var vi hemma hela förmiddagen vilade och tog det lungt , slog in lite julklappar till ;)
sen eftermiddag så tog i Idas pulka och åkte ner på örkelljungas julskyltnign med mamma och pappa .. Hon tyvkte det var skit kul att åka pulka nere i byn :)
Hon fick gå in och träffa tomten , som gav henne en julklapp , hon blev först lite paff när hon såg honom med så fort hon fick julklappen såå sket hon i tomten :) haha typiskt ida :D sen fick hon fiska i dammen också !!! haha ... hon hade det jättekul där nere med sin pulka.
Sen på kvällen när vi kom hem bjöd david mamma och pappa på kvällsmat regnbåge med potatis och hollandiesås :) , skit gott. jag fick dock äta hemmagjorda köttbullar men det var lika gott! david är en gud på att laga mat :)
sen tittade vi på Eva & Adam på Tven och åt kladdkaka , Ida somnade tidigt.

Idag har jag bakat lussebullar IGEN :D haha fick en dille.
och så slog jag in dom sista juklapparna som vi köpt har inte köpt alla men dom som vi köpt är inslagna :D
:D:D:D
sen körde david oss hit till mamma där vi är nu ! , Ida vilar middag och vi ska äta nu.
Jag har varit ute i ca 2timmar och mockat ., ryktat mysigt med mina hästar :) , nu är dom fina .. dom är så mysiga i pälsen nu med vinterpääääääls :D

näää nu mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0