Ida sjuker.



haft feber sen i förrgårkväll , men inget annat än hängig och febrig.
Igår var det bara jobbigt för henne :/ tog det lungt hela dagen framför tv med mamma och pappa.
Och nu är det bättre febern nere iaf , lite hängig nu med , men hon försöker alltid ha humöret uppe med att leka så mkt hon orkar ! , hon gnäller sällan ..
Fast inatt har hon gnällt faktiskt som om hon har haft magknip :/ men har somnat i mellan och vaknat och gnällt lite och så har det hållt på så tills 6 imorse när davve åkte till jobbet , då slängde jag över henne till vår säng så fick hon välling sen sov hon tills tio i nio :) , skönt det när hon har vaknat hela natten från och till det tar på krafterna , men hon är duktig 8dagen nu som hon sover i sin säng hela natten och somnar i den självmant utan att klaga :) , såååå duktig !!!!!! är så stolt över henne...
Hon brukar leka med sin nalle , sjunga , snacka en massa i hennes egen säng tills hon somnar :) , visst hon kan vakna någon gång på natten för att hon har tappat nappen men då är det bara stoppa inappen igen så sover hon vidare , sängen står ju bredvid mig och hon sover i en sån bebis resesäng som jag har gjort ett hål i så jag kan sticka i handen fast jag ligger ner och ge henne nappen , flaskan eller vad det nu är jag ska göra för henne ;) så det är SKÖNT !
Har hittat min flask värmare också som vi kötpe när Ida var nyfödd men använde aldrig den men nu när man sover på ovanvåning är det jobbigt att springa ner och göra flaska 6 på morgonen tycker jag ! , så jag kopplade i den .. så kan man bara ta flaskan från den på morgonen och ge henne så slipper man gå upp :) skitbra !!!!

Idag när davve kommer hem sticker vi dirket till banken och betalar en räkning som vi måste ha kvitto på :/ , sen kör vi till lägenheten och fixar det sista innan dom som ska ha nycklarna kommer ..
sen när vi lämnat över nycklarna och fått pengarna av dom kör vi till stallet och matar djuren , tittar till dom ! .. sen hem och dammsuger som davve ska göra jag ORKAR KNAPPT göra det längre nu när foglossningen blivit såååå jävla stark och gör såååå jävla ont så fort jag gör något ansträngande , så det är inget ridandande eller för ansträngande för mej nu mera förens bebis är ute som vi längtar efter så mkt , vecka 33 nu :)

nej nu ska jag och ida och ner och käka frulle :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0