kära kära...



Kära dag :) , Imorse gästades vi av en väldigt speciell Andrea som stod vid dörren och ville komma in på besök med mys , bara så dääär kära vän vad det värmde ! <3 , vi drack kaffe och pratade en massa i soffan och busade med Ida som också blev glad när hon kom.
, Jag fick sedan ett ryck - LUSSEBULLAR haha , så vi tog hennes nya lilla bil :) och körde ner
till affären och handla ingredienser :) , sen JÄVLAR baka vi ca 60 lussebullar ..
GOTTGOTT vissa sjööönk snabbt ner i våra magar , haha :) , vid tre tiden hämtade hon bella sin på dagis och kom hit igen så småbarnen kunde leka lite :) .. pratade ännu mer och mös framför tven .. sen var det dags för henne och åka hem , 5min efter det kommer min kära vän ANNIE och hennes dotter felicia innan för dörren för att hålla oss sällskap resten av kvällen :) <3 , Vi drack ännu mer kaffe och åt LUSSBULLAR som annie älskade !!!!!!!! , vi stojjade med barnen , pratat en massa som vi alltid gör .. , Vi har också tittat på BONDE SÖKER FRU & EFTERLYST (efterlyst vågar jag bara titta på i vuxet sällskap så annie fick vara mitt vuxna sällskap ikväll , det är fan som en skräckfilm fast på riktrigt?!! usch , hatar att gloo på det själv men man är ändå såå jävla intresserad ? haha ;) Annie hade skit kul åt att jag tänker så.
Men vi tittade på det iaf , Ida somnade lite eftre 9 och Flisan , Nu åkte dom typ hem för 15min sen <3 , Ida sover i sin säng och snart borde älskling stå utanför dörren med nycklen i låset , stacakren får ut och frysa nu :/ , menmen han ska vara glad han har jobb ju!
Vill att han ska komma hem så jag kan mysa med honom , tyvärr kan han inte njuta av LUSSEBULLARNA då han HATAR dom haha ;) , men tur för mej som får ha dom för sig själv.

Bebisen har tjoat mkt idag , Andrea la handen på magen innan och njöt av att känna den :D
Mindre än 2månader kvar nu .. shiiiiit vad tiden går.
<3<3
Ida är så duktig med att sova i sin säng nu :D <3
Nu kom älskling , hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0