SKIT dag!



Fast jag älskar snön , kunde den varit borta idag .. Vi skullle hämta hö med pappas lastbil så vi skulle få hem många samtidit , men fan inte det när det är sju ton snööö på vägen ! , Nää jag och mamma fick ta bilen och ett släp och asa oss ut till Hjärnarp för att hämta en bal iaf ! , det var as jobbigt och rääääligt såå jävla halt på vissa ställe men vad gör man inte för sina djur !!!! , sen när vi väl kom hem med balen efter många om och men så var inte pappa hemma så jag och mamma + tobbe fick komma och hjälpa till fick ASA balen in för hand i hagen , skit tungt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu har jag sååå jävla ont har legat på soffan ända sen jag kom hem .. :/ kan fan inte ens ligga ner på något skönt sätt jävla möööög !!!
Tobbe kom ikväll och lekte med Ida hon verkligen ÄLSKAR sin morbror skarpt! , dom leker hejvilt han ska passa Ida på lördag kväll när jag och david m.fl. ska till Hasseslada på julbord med show m.m :) , skönt att det är han som ska passa henne som verkligen känner henne och hon känner skit trygg med honom , dom ska vara här hemma !
Ida sover nu för natten , det var jättelätt att somna henne nu ikväll annars brukar hon leka lite i sängen innan hon somnar men nu fick hon pyjamas och flaska BUMS slockna hon ! , tobbe har dragit all must ur henne ! :)

Älskling ligger i sängen och tittat på Wallander ska strax gå in dit , men känner inte mej så manad när jag inte kan ligga skönt ! :/ menmen.

Var hos BM idag SF mått var 33 cm , och bebisens hjärtljud la på 158 !
Jag har gått upp 7kilo nu ! , i början gick jag inte upp alls och nu kommer allt hehe , men det är nog den där julmusten :D :D typiskt att det ska bli jul nu med godmat just när jag e gravid och sugen på allt :)
haha. Jaja med Ida i denna vecka 33 så hade jag gått upp 18kilo så jag ska vara glad :D
Känner mig inte särskilt stor bara om magen och RÖVEN :D men det får vara så såååå länge , när bebis är ute ska jag rida igen och då tränar jag varje dag ;)

Shhhit med snöööö ;) , tycker om det. det ger julstämmning men också en massa extra jobb. men det får man ta.

På fredag åker vi till ullared och handlar en massa till oss själva , ska köpa RIDkängor och jacka till mej själv och massa till ida och bebis , julklappar ja allt möjligt skit ! :)
sen på lördag är det hämta hö , om det går ????
och sen på kvällen hasseslada ,ska bli sketa ROLIGT :)
sen söndag JULSKYLTNING OCH adventskaffe :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0