söndag.


Jaha då var det söndag igen , Farsdag idag Pappa kommer sen såå ska han få massa GODIS , han älskar laktris så har köpt en massa. :)
Ida är med mamma och pappa nere och hälsar på gammelmormor , hon har varit där sen i förmiddags dom kommer snart hit. Jag och david har städat lägenheten idag sååå tråååkigt men nu är det gjort och det var sååå jälva skönt att ha det gjort , nu ska vi bara ge nycklarna sen slipper vi den ! , Efter lägenhets städandet
åkte vi hem davve stack vidare ut med Kenneth och skulle fiska , så jag passade på att slänga mig i soffan med Bella , vi tittade på 16 and pregnant massa avsnitt och möös med Julmust och clementiner :) , Sen somnade jag hihihihi skönt Ida har ju varit uppe hela natten typ?!! fattade dock inte varför ??
Och david skulle vara snäll och ta henne så jag kunde sova vidare med hon ritkgit gallskrek när jag gick?!! såå jag kunde inte lämna henne jag blev ledsen när hon skrek så efter mig , men sova skulle hon inte hon skulle ligga hos mamma och gosa MEN inte sova , så jag fick damp och gick neri  till soffan med henne slo på tven och tills sist så somnade hon efter lite välling och Imsevimsespindel sång , men det tog sin tid ? fattar inte varför vi la henne som vi brukar inget ovanligt? men men... får väl se hur det blir i natt?!! kanske bara var en engångsgrej ?
.. men men .. iaf så sov jag tills Davve kom hem från fiskandet , när han kom hem lagade han mat till oss ;) , sen mös vi framför tven en stund och pratade lite om allt möjligt nu pysslar han med lite allt möjligt , jag har precis duchat och bäddat rent sängen , vikit tvätt ...
Snart kommer lillsnuttan hem då blir det mys och film..
Bebisen i magen är verkligen igång , jag är inte alls lika stor om magen som jag var med ida !!! , denna bebisen kommer inte bli lika stor som ida var när hon kom ut och det gör mig ingetting så länge den är frisk :D
längtar som bara den nu , är i vecka 32 .. Snart ska ida få en lill*syskon att snutta och busa med <3<3

Imorrn ska jag in till ängelholm till BM och få förlängd sjuksrivning !! , skönt.
Sen blir det nog rida om kroppen orkar , igår red jag och Annie ut en lång runda mysigt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0