tyst tyst...



är här i huset , både älsk och ida sover det var bara ett tag sen mormor ,johanna , mamma och pappa var här på kvällskaffe och ida stojjade som bara den :) , goa unge <3

Jag borde också gå och lägga mig åker sex imorgon bitti till ullared :) , skönt att det är mamma som kör.
Lilla ida ska vara hos morfar , david var tvungen att jobba:/ menmen hon har det bra där !!
, synd att jag ska behöva väcka henne imorrnbitti men hon får somna om igen sen ju , det är bara en morgon ...

Har nog inte gjort mkt vettigt idag , dammsugat lite orkar inte så mkt , spar krafterna tills imorrn.
var nere i röstånga innan och hämta mormor och johanna som också ska med till ullared .
tittade också till hästarna !
annars har vi bara glott på tv och sovit länge.

Imorrn kommer bli en lååååång dag , men jag ska fåååå shopppa allt jag vill det har jag och david kommit överens om att jag får köpa det jag vill och vi behöver :) nice.
inte varje dag man åker och shoppar ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0