vecka 31



Är jag nuu inne i , shiiit tiden går alldeles för fort .. snart så är vi 4st istället för 3st :)
Helgen har gått i en sju helvetes fart som vanligt , I fredes hände inte så mkt men i går så körde jag hem mina hästar , tog Tai först själv det gick bra han hade dock fått huvudet under bommen ? , men ändå stod han lika snällt och bara fann sig i de ? medans en annan häst hade nog fått panik ?..
Han gick jättebra att köra , sen var det Liztons och Lamas tur och lasta gick bra och så... dock så tycker aldrig lizton om att åka transport så fort man stannar eller svänger för mkt såååååå säääger han till , sparkar och slänger sig .. men vi kom hem .. det tog sin tid.
Nu är dom iaf hemma :D :D och jag är stört lycklig.

Igår kväll skulle vi egentligen åkt på tobbes 21års fest , men jag hade ont av foglossningen och ida har varit lite små hängig med feber och en jävla hosta så vi stanna hemma och mös , fick köra och hjälpa mamma och pappa och när jag kom hem vid halv tolv sov ida och david som stockar , dom byggde gunga här ute på gården till ida igår medans jag var iväg , Pappa kom hem här och var med david och ida medans jag körde hästarna , dom byggde gunga till ida :) hon blev lycklig som bara den.
Imorse när vi kom ner och skulle äta frukost så ställde hon sig i fönstret och saa Gang Gaung , det betyder gunga .. så stod hon där och bankade på rutan och sa gung gang guang ;) sötis.
hon ASGARVAR när hon gungar ! :)

Idag när vi vaknat och ätit frukost åkte vi till mamma och pappa ,
Jag var ute med pappa och fixade klart det sista med stänget sen rycktade jag dom och mös :) , dom fick lite mumsig mat , jag mockade och donade istallet sen fick jag gå in och ducha snabbt för det var kalas för tobbe idag så alla gästerna trillade in ganska snabbt efter det jag kommit in , Ida hon har njutit hela dagen av alla folken hemma hos mamma och pappa , busat med mobro tobbe och alla andra isläkten hon skapar sig nått så otroligt :) , Alla vill klämma och gosa busa med henne ;) , Dock har hon sin dumma hosta kvar ... ? är det inte bättre imorrn ringer jag till vårdcentralen.
Nu ligger david isängen och kallar på mig vi ska se film och äta godis :) , sen sova.

Imorrn rida kankse ? om kroppen säger att den orkar.
annars bara mysa med djuren och mysa med min underbara dotter . David jobbar förmiddag så honom får jag vara med mkt denna vekcan också ..

Jag älskar min fina familj. <3

Jag har föresten fått dille på JULMUST OCH CLEMENTINER :) hiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0