Wihooo :x



Älskar snööön , då får man in julstämmningen :) , Jag och ida har bakat kanelbullar nu :) , främst till älskling som bad om dom när jag sa att jag och annnie skulle baka lussebullar , vilket han hatar och då kom han på att han var sugen på kanelbullar så jag bakade ca 70st ;) ,
sen tog jag på Ida tomtedräkten vi köpte idag och tog kort för julkorten ;), det var skit kul hon tyckte jag var löjlig när jag försökte få henne att sitta stilla ;D busunge!

Om en timme kommer älskling hem , då äter vi sen kör jag och myser med Annie och bakar julbak :)
funderar på att sätta upp ljustakarna ? det är mysigt + att det är sååå mörkt ju på kvällarna och julst¨ämmningen kom igång nu när snöööön kom :=) , e den kvar imorrgon när jag och lillan vaknar ska vi gå ut och göra iaf en snöängel :) och busa en massa!!!










Ps. jag sitter tillbaka lutad i datastolen med Ida lutandes sovandes på min mage , Hon har sitt huvud på min mage och Bebisen verkligen rullar och sparkar som bara den , men Ida märker ingetting :) haha Lill*syskon terrar sin syster inne i magen ;=) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0